Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~igor666 | użytkownik

imię i nazwiskoIgor adresRawicz zarejestrowany03.04.2007 @20:21:48 ostatnio na stronie23.09.2010 @17:27:35

W pewnym mieście na ulicy, gdzie nic nigdy się nie zdarza
urodziłem się bez krzyku i w dodatku bez lekarza
W dzieciństwie od niechcenia, pogrążony w samotności
hodowałem urojenia o pokoju i wolności
W szkole kiedy kumple zażywali narkotyki
ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki
Byłem dobrym katolikiem i w heteroseksualnym
zwiazku żyłem z moją żoną, gdy nas z sobą ożeniono
Życie upływało według idealnego schematu
Nie paliłem i nie piłem, nie gwałciłem, nie skarżyłem się na nic
Ideologią było przeżyć do pierwszego
Pracowałem w supersamie i zadowolony z tego
Przynosiłem wypłaty do domu na spłaty
Zadłużenia bankowego bardzo regularnego...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9683992
digarty40 komentarze1824 posty na forum4

komputer / sprzęt
Nikon D80, Nikkor 18-70, Statyw F1RST C3570

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anggelinna    26.09.2008 @21:46:35
Hey...chodzimy do tej samej szkoły...
~dude83    10.01.2008 @20:03:21
Muszę przyznać że ta twoja poezja na profilu jest BARDZO bardzo życiowa
~darutek    07.01.2008 @21:56:12
no wlasnie wgralo mi sie, i juz nie chcialo mi sie zmniejszac. buahaha... ;d;d;d;d;d
~darutek    05.01.2008 @00:17:47
o ku.... nie rób mi tego, o Wielki Panie Ciemności {znaczy się, wiesz... Panie własnego tyyyłka ;DDDD - takie wyjaśnienie, bo potem będziesz zbyt pewny siebie xDDD } ! xP
~buru    04.01.2008 @23:09:46
a sam qwa wstawiał jakiś kąt ściany i aniołka. Xd
_______
"Nowocześnie terroryzuj, romantycznie hipnotyzuj mnie!"
~darutek    04.01.2008 @22:41:20
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Tak w ogóle mam się bać?
~buru    04.01.2008 @21:07:52
ależ tu nie chodzi o sam monitor i jego zdjęcie. to jest na swój sposób abstrakcja.
_______
"Nowocześnie terroryzuj, romantycznie hipnotyzuj mnie!"
~loveisstrange    03.01.2008 @22:56:18
Witam, witam. ;]
_______

'Jestem Julią
mam lat tysiąc
żyję -'

[Halina Poświatowska - Jestem Julią.]
~milkybar    01.01.2008 @19:29:53
warunki nie pozwalały na nic innego ;]
_______
' za zewnątrz niebo skrzyżowane, oddycham spokojnie ... '
~milkybar    31.12.2007 @15:40:16
Witam i o zdrowie pytam hee.
Dodaję do przyjaciół oczywiście
_______
' za zewnątrz niebo skrzyżowane, oddycham spokojnie ... '
~lastminute    31.12.2007 @13:49:17
te Twoje foty niektóre - fajne xD
~lastminute    31.12.2007 @01:03:57
łooo ho ho xD
~buru    30.12.2007 @01:32:23
jakiś nowy proszę. Xd
_______
"Nowocześnie terroryzuj, romantycznie hipnotyzuj mnie!"
~pawellec    10.11.2007 @04:32:31
dzięki, pzdrawiam
~bio5    28.10.2007 @00:13:37
w terenie nie mam jak pobawić się ze światłem studyjnym. ale szanuje konstruktywną krytykę (z uzasadnieniem). Co do sesji będzie więcej, bo miałem dziś w studio 5 modelek
_______
http://www.AdrianMatusik.com - mój własny misz-masz
Nie oceniam w zamian za ocenę, tylko jak mi się praca podoba. - http://bio5.digart.pl
-audreyL    20.10.2007 @17:47:51
to nie
~MichasWezToOgarnij    20.10.2007 @15:57:31
no co poradzic mialem w tedy slabe czasy

dzieki za ocenie
~Madleyn    20.10.2007 @12:17:15
dziękować i pozdrawiać ...!
_______
ChillOut
~ellendar    09.10.2007 @17:18:30
dzięki
_______

zapraszam również tu: http://obiektywnie-subiektywnie.blogspot.com/
~izusu    17.09.2007 @14:16:59
widok tego obiektu na zywo skojarzyl mi sie z ostatnia ze scen tej ksiazki, kiedy to louis odnajduje przypadkowo lestata w zrujnowanym,obrzydliwym budynku.
_______
"...jeżeli robisz coś i uważasz, że robisz to dobrze, to nikt nie ma prawa powiedzieć ci, że to jest do bani. Rób to dalej i nie poddawaj sie..."
~mroowa    08.09.2007 @22:36:09
no to sie kolego postaraj ... dopisac do listy z (???) ?
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~mroowa    07.09.2007 @23:15:37
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~WELK1    05.09.2007 @18:50:35
nie strzelać do pijanisty......
robi co moze............
dziekuje
~h0la    05.09.2007 @16:10:28
dzieki za opinie. nie do konca sie z tym brakiem ostrosci zgadzam (bo sa ostre fragmenty, tam gdzie uznalam to za stosowne), ale moze mam problemy ze wzrokiem. tak czy siak dziekuje ;]
~wolfineczka    21.08.2007 @21:55:39
dobra szyszka nie jest zla
1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt